«Είμαστε υπερήφανοι που οι προσπάθειες, οι δράσεις και ενέργειες αλλά και η τουριστική στρατηγική και πολιτική που εφαρμόζει ο Δήμος Ρόδου για την προβολή και περαιτέρω προώθηση του τουρισμού στη Ρόδο επιβραβεύονται». Με τη λιτή και συνάμα περιεκτική αυτή πρόταση, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς παρέλαβε τo βραβείο που απέσπασε ο Δήμος Ρόδου στα φετινά Tourism Awards, σε μία λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021, στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, στην Αθήνα.
Η αρμόδια επιτροπή των Tourism Awards απένειμε στο Δήμο Ρόδου το βραβείο αυτό για την καινοτομία και την αποδοτικότητα της καμπάνιας με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes, την υλοποίηση της οποίας ανέλαβε η Dingo Marketing Team. Η καμπάνια έλαβε το βραβείο «Bronze» στην κατηγορία «Online Strategy», που είναι μια από τις διαχρονικά πιο «απαιτητικές» κατηγορίες του συγκεκριμένου διαγωνισμού.
Η καμπάνια απέβλεπε στην προβολή της Ρόδου μέσα από τα μάτια των επισκεπτών της, στην ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίες που έζησαν στο νησί οι τουρίστες που ήλθαν ήδη για διακοπές στη Ρόδο, δηλώνοντας στα ερασιτεχνικά βίντεο τους την αγάπη τους για το νησί και παροτρύνοντας αυτούς που τα βλέπουν να το επισκεφθούν.
Έτσι συνδυάστηκαν διαφημιστικές ενέργειες επί πληρωμή («PPC Campaigns)καθώς και στρατηγική με βάση το περιεχόμενο, βασισμένη σε καμπάνια Hashtag, ώστε εκτός από την πληρωμένη απήχηση, να αυξηθεί το περιεχόμενο που δημιουργούν οι ίδιοι χρήστες («user generated content») για τον προορισμό και να δημιουργηθεί επιπλέον οργανική απήχηση.
Οι κριτές του διαγωνισμού, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη στρατηγική που εφαρμόστηκε, τον τρόπο υλοποίησης της αλλά και τα αποτελέσματα της καμπάνιας, την αξιολόγησαν ως άκρως επιτυχημένη, χαρίζοντας της την ανάλογη βαθμολογία για το εν λόγω βραβείο. Η καμπάνια συνδύασε πρωτοτυπία, συναίσθημα, αυθεντικότητα, εξιστόρηση, απευθυνόμενη τόσο σε εκείνους που επρόκειτο να ταξιδέψουν όσο και σε αυτούς που βρίσκονταν στο στάδιο της «ονειροπόλησης» του ταξιδιού τους.
«Ως δημοτική αρχή δε επαναπαυόμαστε. Έχουμε μπροστά μας άλλη μια σεζόν με πολλές προκλήσεις σε όλα τα επίπεδα. Η Ρόδος πρέπει να επιβεβαιώνει συνεχώς το χαρακτηρισμό «ναυαρχίδα τουρισμού», τόσο σε επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών όσο και έξυπνων και δημιουργικών τρόπων προβολής. Η επιτυχία της καμπάνιας είναι ότι άφησε τους επισκέπτες μας να μιλήσουν αντί για μας και δεν υπάρχει κάτι σπουδαιότερο από αυτό. Θέλω να συγχαρώ όλες τις Ροδίτικες, και μη, επιχειρήσεις που βραβεύτηκαν στα φετινά βραβεία και θέτουν ψηλά τον πήχη της τουριστικής ποιότητας» επεσήμανε ο κ. Ταρασλιάς.
Παράλληλα όμως εξέφρασε και τα αντιφατικά συναισθήματα του, καθώς την ώρα της βράβευσης τα μηνύματα από τις τουριστικές αγορές αλλά και από τον αριθμό όσων έχουν εμβολιασθεί μέχρι τώρα στη Ρόδο δεν ήταν τα αναμενόμενα.
«Η βράβευση του Δήμου Ρόδου σε έναν τέτοιο διαγωνισμό αποτελεί μεν τιμή για τη δημοτική αρχή και τους συνεργάτες της, διαπιστώνουμε όμως ότι φέτος το brand name της Ρόδου δεν αρκεί. Τα τελευταία στοιχεία και οι ανακοινώσεις ορισμένων ευρωπαϊκών χωρών δείχνουν ότι ναι μεν η Ρόδος έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις των εν δυνάμει τουριστών, εν τούτοις θα πρέπει να αποδείξουμε ότι είναι και ασφαλής τουριστικός προορισμός εν μέσω πανδημίας.
Από πλευράς Πολιτείας και δημοτικής αρχής έχουν υλοποιηθεί τα προβλεπόμενα, όπως προσφάτως η δημιουργία του Μεγάλου Εμβολιαστικού Κέντρου. Απομένει η συνέχεια, συνέπεια και αύξηση της ανταπόκρισης των πολιτών. Η ατομική ευθύνη, η ατομική υπευθυνότητα αποτελεί καθήκον όλων απέναντι στον εαυτό μας και τους συμπολίτες μας. Η τύχη του ροδιακού τουρισμού είναι στα χέρια των πολιτών» καταλήγει ο κ. Ταρασλιάς απευθύνοντας ουσιαστικά έκκληση προς όλους τους εργαζόμενους, όλους τους Ροδίτες και γενικότερα τους κατοίκους του νησιού να εμβολιασθούν.
Να σημειωθεί ότι τα Tourism Awards, που τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, αποτελούν «θεσμό» στον τουριστικό κλάδο. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που βραβεύεται για την αποδοτικότητα της καμπάνιας προβολής του ο Δήμος Ρόδου, ενώ για την εταιρία Dingo Marketing Team αυτό αποτελεί το δέκατο κατά σειρά βραβείο της.