ΕΟΤ: Καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό στην ηπειρωτική Ελλάδα

Με κεντρικό μήνυμα «Greece does have a winter», η νέα δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει την ομορφιά των ηπειρωτικών προορισμών.

Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της (islands): την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών (mainlands)!

Η χώρα μας, ο αγαπημένος τουριστικός προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών, έχει ήδη αποδείξει ότι αποτελεί κορυφαία επιλογή για καλοκαιρινές διακοπές. Ωστόσο, η Ελλάδα είναι πολλά περισσότερα από το καλοκαίρι της και αυτό ακριβώς σκοπεύει να αναδείξει αυτή η καμπάνια.

«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή γυναίκα, πρωταγωνίστρια της ταινίας, η οποία έχει αναλάβει μια αποστολή καθόλου εύκολη… Να γνωρίσει στους ταξιδιώτες τον ελληνικό χειμώνα και τα mainlands, τις ελληνικές «ηπειρωτικές περιοχές», το όνομα που έδωσε η καμπάνια στην ηπειρωτική χώρα.

Οι «ηπειρωτικές περιοχές» είναι πολλές, διαφέρουν η μία από την άλλη και όλες προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων και εμπειριών για την ικανοποίηση κάθε προσδοκίας. Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από αυτές.

Η καμπάνια, διαρκείας τεσσάρων μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας στις αγορές-στόχους, στις οποίες περιλαμβάνονται: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία και το Ισραήλ. Επιπλέον, θα εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών (Αθήνα- Θεσσαλονίκη).

Δείτε το βίντεο:


Πηγή
Author: Κατερίνα Ματέρη

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα