Ανακοίνωση Δημάρχου Ρόδου Αντώνη Β. Καμπουράκη για χορήγηση επιδόματος στους κατοίκους των Δημοτικών Ενοτήτων που επλήγησαν από την πυρκαγιά

Ο Δήμαρχος Ρόδου ενημερώνει τους κατοίκους των Δημοτικών Ενοτήτων Καλλιθέας και Πεταλούδων των οποίων τα νοικοκυριά επλήγησαν από την πυρκαγιά που ξέσπασε την 1η Αυγούστου 2021, ότι στα δημοτικά καταστήματα όλων των Δημοτικών Ενοτήτων και στα ΚΕΠ όλης της επικράτειας μπορούν να συμπληρώσουν:
• Αιτήσεις Χορήγησης Επιδόματος για την αντιμετώπιση απλών επισκευαστικών εργασιών ή/και την αντικατάσταση οικοσκευής εφόσον έχει πληγεί η κύρια κατοικία τους
• Αιτήσεις Χορήγησης Επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών εφόσον έχει πληγεί η κύρια κατοικίας του

Μετά την κατάθεση της σχετικής αίτησης, ειδική Επιτροπή του Δήμου θα διενεργήσει αυτοψία στις πληγείσες κατοικίες και θα εκτιμήσει το ύψος του επιδόματος, σύμφωνα με τα κριτήρια που ορίζονται από τη σχετική νομοθεσία (ΚΥΑ 33862 – ΦΕΚ Β 1699/16.5.2019).
Οι αιτήσεις κατατίθενται σύμφωνα με την προβλεπόμενη προθεσμία έως και έναν (1) μήνα από την εκδήλωση της θεομηνίας, δηλ. έως τις 31 Αυγούστου 2021.
Η χορήγηση των επιδομάτων γίνεται όπως ορίζει η νομοθεσία ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ, όπως αυτό αποδεικνύεται από τα σχετικά φορολογικά δικαιολογητικά και πραγματοποιείται κατόπιν σχετικής πίστωσης του Υπουργού Εσωτερικών προς το Δήμο Ρόδου.

Ο Δήμαρχος Ρόδου
Αντώνης Β. Καμπουράκης


Πηγή

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα