Στην εξ ολοκλήρου ανανέωση και αναβάθμιση του website της προχώρησε η l’artigiano για να βελτιώσει περαιτέρω την αγοραστική εμπειρία του κοινού.
Ειδικότερα, το νέο site της l’artigiano, επανασχεδιάστηκε με στόχο να είναι πιο φιλικό για τις mobile συσκευές, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία των πελατών και κάνοντας τη χρήση του ευκολότερη. Παράλληλα, έχει προχωρήσει και η αισθητική αναβάθμισή του, ώστε να προσφέρει μια πιο ευχάριστη εμπειρία και μια πιο ελκυστική εικόνα. Ταυτόχρονα, το site έχει εμπλουτιστεί με μία σειρά από νέες, σύγχρονες δυνατότητες, όπως την αποθήκευση πιστωτικών καρτών των πελατών ώστε να διευκολύνονται σε επαναληπτικές παραγγελίες αλλά και τη δυνατότητα για tip στο διανομέα.
Επιπλέον, η l’artigiano που κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά των pizza lovers, γιορτάζει τον «ερχομό» του νέου site με τον σούπερ διαγωνισμό “Τρως πίτσα & φτιάχνεις βαλίτσα!” κάνοντας δώρο σε έναν τυχερό ένα τριήμερο ταξίδι για δυο άτομα σε έναν προορισμό έκπληξη εντός Ελλάδας. Από τις 2/8/2021 έως και τις 31/08/21 όσοι κάνουν τις παραγγελίες τους από το ανανεωμένο site l’artigiano μπαίνουν στην κλήρωση για το φανταστικό 3ήμερο σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο! Κάθε παραγγελία είναι και μια επιπλέον συμμετοχή στον διαγωνισμό. Ο νικητής θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου.
Η διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών του brand αποτελεί άμεση προτεραιότητα ώστε να βελτιστοποιήσει κάθε λειτουργία του και να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο κοινό από τα πρώτα λεπτά που «μπαίνει» στο site, στο App ή σε οποιοδήποτε από τα καταστήματα της l’artigiano μέχρι τη στιγμή που θα γευτεί την αγαπημένη του πίτσα.
Απόλαυσε τη νέα εμπειρία l’artigiano μέσα από το ανανεωμένο site: https://www.lartigiano.gr/
Facebook: https://www.facebook.com/lartigiano.gr
Instagram: https://www.instagram.com/lartigianogreece/?hl=el
Λίγα λόγια για τη l’artigiano:
Η l’artigiano, το αγαπημένο brand ιταλικού φαγητού, ιδρύθηκε το 1993 και συνδυάζει τις αξίες της ιταλικής κουζίνας με τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας ενός σύγχρονου εστιατορίου, διατηρώντας ωστόσο τις τιμές σε προσιτό επίπεδο για τους καταναλωτές. Με επιλεγμένες πρώτες ύλες, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας, ενώ η εταιρεία δίνει σταθερά ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή δημιουργία νέων γευστικών προτάσεων και μοναδικών συνδυασμών σε πιάτα που ενθουσιάζουν τους καταναλωτές. Σήμερα, η εταιρεία αριθμεί συνολικά 21 καταστήματα.
Πηγή
Author: Ομάδα Best News