Η βελτίωση της εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων – επαγγελματιών είναι το ζητούμενο του διήμερου Εργαστηρίου που διοργανώνεται από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης / Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών με τίτλο «Η εξυπηρέτηση του πολίτη στο επίκεντρο των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας : Προβλήματα – Προκλήσεις και Αντιμετώπισή τους». Το διήμερο Εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 01/09/2023, ώρες (19:00 – 21:30) & το Σάββατο 02/09/2023, ώρες (10:00 – 13:30) στην Αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Κομοτηνή (Δημοκρατίας 1, Διοικητήριο, 1ος όροφος)..
Το εργαστήριο έχει ως επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πολίτη και σκοπός του είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης αυτής, ενιαία στο σύνολο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, η ενίσχυση της χρήσης Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και της παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, η βελτίωση της συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ Περιφέρειας Α.Μ.Θ. και εξυπηρετούμενων επιχειρήσεων – επαγγελματιών – πολιτών, καθώς και η συμβολή στη συνεχή ενημέρωση και εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.
Στο εργαστήριο καλούνται να προσέλθουν όλες οι εμπλεκόμενες επιχειρήσεις– επαγγελματίες (σχολές οδηγών, αντιπροσωπείες και έμποροι αυτοκινήτων, συνεργεία, πρατήρια υγρών καυσίμων, μεταφορικές επιχειρήσεις κ.α.), αλλά και πολίτες προκειμένου να ενημερωθούν σε θέματα αρμοδιότητας των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Βασική προτεραιότητα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει στους πολίτες της καθημερινότητας στη διεπαφή τους με το δημόσιο τομέα, η καλλιέργεια εμπιστοσύνης του πολίτη προς τις υπηρεσίες της Περιφέρειας, η ενίσχυση της διαφάνειας και αξιοπιστίας των συναλλαγών, η βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας της παροχής δημόσιων υπηρεσιών.
Πρόγραμμα Διήμερου Εργαστηρίου
Κομοτηνή, Παρασκευή, 01/09/2023 Κομοτηνή, Σάββατο, 02/09/2023
Πηγή
Author: