Ο Δήμος Νέας Προποντίδας πρωτοπορεί ενισχύοντας τη χρήση «έξυπνων» τεχνολογιών στις διοικητικές του δομές με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων για θέματα της καθημερινότητας, «Novoville».
Η άμεση επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και Δήμου, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.
«Ο Δήμος μας μπαίνει σε μια νέα εποχή εποικοδομητικής συνεργασίας με τους πολίτες και συμμετοχικής διαχείρισης του κοινού μας χώρου με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Στόχος μας είναι η απρόσκοπτη, αμφίδρομη επικοινωνία και διάδραση με τους δημότες, ώστε οι δημοτικές υπηρεσίες να καταγράφουν και να επιλύουν άμεσα κάθε πιθανό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους. Καλούμε όλους τους συμπολίτες μας να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της εφαρμογής και να κάνουμε από κοινού ένα σημαντικό βήμα προς τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας» δήλωσε ο Δήμαρχος Μ. Καρράς.
🔶Τι είναι και τι προσφέρει η πλατφόρμα «Novoville»:
Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, με σκοπό τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν τη λειτουργία των παρεχόμενων υπηρεσιών του Δήμου μας. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου μπορεί να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. διαρροή υδάτων, καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
♦Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για κινητές συσκευές:
Για Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville
Για iOS: https://itunes.apple.com/gr/app/novoville/id836634305
➡Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
• Επιλογή τοποθεσίας
• Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
• Προσθήκη φωτογραφίας
• Αποστολή του αιτήματος στον Δήμο
♦Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
➡Έτσι οι υπηρεσίες του Δήμου έχουν πραγματική εικόνα των προβλημάτων, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και να προχωρήσουν σε άμεση επίλυση τους.
➡Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με τη διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.
♦Χρήσιμα τηλέφωνα, συχνές ερωτήσεις και σημεία ενδιαφέροντος στο Δήμο ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.