Πλούσια δράση παρουσίασε η Αντιδημαρχία Πρασίνου, κατά τον μήνα Φεβρουάριο, υπό τον συντονισμό του αρμόδιου Αντιδημάρχου, Κώστα Τσιουκάνη.
Παρά το γεγονός ότι οι κλιματικές συνθήκες, τον περασμένο μήνα, κατά διαστήματα, δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές (χιόνια, βροχές, κακοκαιρίες), εντούτοις η Αντιδημαρχία Πρασίνου παρουσίασε έντονες δραστηριότητες που συντείνουν στη βελτίωση σημαντικού τμήματος της καθημερινότητας των δημοτών και στη αειφορική διαχείριση του αστικού και περιαστικού πρασίνου στο Κέντρο της Κατερίνης, στις Συνοικίες αλλά και στην περιφέρεια της πόλης.
Συγκεκριμένα, συνεργεία της Αντιδημαρχίας προχώρησαν σεποικίλεςεργασίες που αφορούν βοτάνισμα, τσάπισμα, κοπή χόρτων καθώς και κοπή χόρτων με χορτοκοπτική, μάζεμα φύλλων, χρήση του θρυμματιστή, φορτώματα, έλεγχο αρδευτικών και κλαδέματα, φυτεύσεις, ποτίσματα κ.ά.
Πέρα από το κέντρο της Κατερίνης, τις συνοικίες της πόλης και τον οικισμό της Ανδρομάχης αλλά και κατά μήκος του ποταμού Λεύκου (Πέλεκα), δράσεις έγιναν στην Περίσταση, στην Καλλιθέα, στην Παραλία, στον Κορινό, στη Γανόχωρα, στον Άνω Άγιο Ιωάννη, στον Κάτω Άγιο Ιωάννη, στη Νέα Τραπεζούντα και στα Καταλώνια.
Επιπλέον, συνεχίστηκε το πρόγραμμα προληπτικών κλαδεύσεων –για αποφόρτιση σημείων της πόλης, όπως στον Ιερό Ναό Θείας Αναλήψεως αλλά και στο πλατάνι στην περιοχή της πλατείας Σιντριβανίου- με σκοπό να μειωθεί το φερόμενο φορτίο του και κατ’ επέκταση ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχημάτων. Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν με παρουσία του Δημάρχου, Κώστα Κουκοδήμου, υπό την επίβλεψη του αρμόδιου αντιδημάρχου Κώστα Τσιουκάνη.
Θα πρέπει δε να σημειωθεί ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεβρουαρίου, οι υπηρεσίες Πρασίνου ανταποκρίθηκαν και σε αιτήματα των δημοτών, όπως αυτά διατυπώθηκαν και υποβλήθηκαν μέσω της εφαρμογής Novoville.
Σε δηλώσεις του ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου, Κωνσταντίνος Τσιουκάνης, μιλώντας για το έργο που παρουσίασαν οι υπηρεσίες της αρμοδιότητάς του, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το έχουμε πει πολλές φορές και δεν θα πάψουμε να το επαναλαμβάνουμε ότι οι περιβαλλοντικές δράσεις του Δήμου Κατερίνης δεν σταματούν ποτέ. Έτσι, τον μήνα Φεβρουάριο, καθημερινό μας μέλημα ήταν να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των δημοτών και να συνεχίσουμε την αισθητική αναβάθμιση της πόλης και της περιφέρειας. Στο πλαίσιο αυτό, ανταποκρινόμαστε σε ανάγκες που καθημερινά προκύπτουν, ανταποκρινόμαστε όμως και σε πολλά αιτήματα των δημοτών που μας ενημερώνουν μέσω της εφαρμογής Novoville».