1η Ερώτηση: Από την Εφορία, στην συνέχεια στην Βουλή ως συνεργάτης Βουλευτών, σήμερα Γενικός Γραμματέας στον Δήμο Σαλαμίνας. Πως είναι να διοικείς ένα Δήμο από την θέση του Γενικού Γραμματέα?
Καταρχάς θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Σαλαμίνας κ. Παναγόπουλο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε τοποθετώντας με στην θέση του Γενικού Γραμματέα του Δήμου. Ο Δήμος Σαλαμίνας προχωράει με σταθερά βήματα στην επόμενη μέρα αφήνοντας το δύσκολο παρελθόν του πίσω. Όπως γνωρίζεται τα τελευταία 4 χρόνια έχουν γίνει μεγάλες διοικητικές παρεμβάσεις των Κυβερνήσεων με νόμους όπως του Καλλικράτη, του Κλεισθένη 1 και 2, στους ΟΤΑ.
Η επιστημονική εξειδίκευση, οι γνώσεις μου στην Δημόσια Διοίκηση από διάφορες διοικητικές θέσεις που έχω υπηρετήσει (με σημαντικότερη μέχρι σήμερα ως Αντιπρόεδρος ΔΣ στο Νοσοκομείο ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ) η εμπειρία μου ως Οικονομολόγου αλλά και η ενασχόληση μου αρκετά χρόνια με την τοπική αυτοδιοίκηση, πιστεύω ότι μου έδωσαν τα εχέγγυα να αναλάβω την θέση του Γενικού Γραμματέα. Είναι για εμένα μια μεγάλη προσωπική πρόκληση και θα κάνω το καλύτερο για να δικαιώσω τον Δήμαρχο για την επιλογή του.
2η Ερώτηση: Ο Δήμος Σαλαμίνας δεν είχε Γενικό Γραμματέα εδώ και 8 περίπου χρόνια. Πώς σας αντιμετώπισαν οι αιρετοί αλλά και οι υπάλληλοι του Δήμου?
Το γεγονός ότι ο Δήμος Σαλαμίνας δεν είχε Γενικό Γραμματέα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ήταν επιλογή των εκάστοτε Δημάρχων και δεν μπορώ να σχολιάσω αυτή την επιλογή τους. Τώρα για τους αιρετούς θα σας πω, παρότι είμαι μόλις 1 μήνα στην θέση μου δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα σε θέματα συνεργασίας και νομίζω ότι ούτε θα αντιμετωπίσω γιατί οι αρμοδιότητες μου είναι διακριτές και καθαρά διοικητικές, επομένως δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρξει πρόβλημα.
Επίσης η συνεργασία μου με το προσωπικό γενικότερα του δήμου, πιστεύω ότι για αρχή είναι αρκετά καλή. Πάντα σε κάτι νέο, άγνωστο και πρωτόγνωρο για πάρα πολλούς, χρειάζεται πίστωση χρόνου για να βρούμε τους δίαυλους επικοινωνίας. Η αρμονική συνεργασία όλων μας πάντοτε είναι σε όφελος των πολλών αλλά κυρίως της βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών του Δήμου.
3η Ερώτηση: Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάποια πράγματα στην Αυτοδιοίκηση ποια θα ήταν αυτά?
Η πανδημία ανέδειξε την μεγάλη υστέρηση της χώρας μας γενικότερα αλλά της τοπικής αυτοδιοίκησης ειδικότερα στην ψηφιακή διακυβέρνηση. Η μεγάλη αλλαγή των τελευταίων ημερών με την ψήφιση του νόμου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ελπίζω σε σύντομο χρονικό διάστημα να βοηθήσει του δήμους να προχωρήσουν σε σημαντικές και ριζικές αλλαγές. Φυσικά θα πρέπει να μην ξεχνάμε ότι χρειάζεται μεγάλη και σύγχρονη υλικοτεχνική στήριξη στις υποδομές που θα έρθει μέσω στοχευμένων δράσεων αλλά και εξιδεικευμένων προσλήψεων προσωπικού στους δήμους για να μπορέσουν να σηκώσουν το βαρύ φορτίο που ήδη έχουν επωμιστεί στις πλάτες τους οι υπάρχοντες υπάλληλοι των Δήμων.
Η απλούστευση των ψηφιακών αλλαγών θα βοηθήσουν τον δημότη να εξυπηρετηθεί γρήγορα και αποτελεσματικότερα από τον δήμο του, χωρίς καθυστερήσεις και εντάσεις. Μην ξεχνάμε την φράση… «Τα παράπονά σου στον Δήμαρχο». Πρέπει εδώ να τονίσω ότι έχουν δοθεί πολλές και σοβαρές αρμοδιότητες στους Δήμους τα τελευταία χρόνια, χωρίς όμως να έχουν προσωπικό αρκετό για να σηκώσει αυτό το βάρος και όλα λειτουργούν με την φιλότιμη προσπάθεια των υπαλλήλων.
Θα προσπαθήσω λοιπόν και εγώ να βάλω το δικό μου λιθαράκι για να κάνουμε ένα σταθερό βήμα για την Σαλαμίνα του αύριο.
Πηγή
Author: admin.user