Στα πλαίσια του έργου «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΞΥΠΝΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΔΗΜΟΤΗ» ο Δήμος Καλαμαριάς υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο καινοτόμο έργο ψηφιακών υπηρεσιών έξυπνης πόλης με σκοπό την αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών μας.
Σκοπός του έργου αποτελεί η δημιουργία ενός «έξυπνου» ολοκληρωμένου συστήματος αλληλεπίδρασης του Δήμου Καλαμαριάς με τους δημότες του.
Θα προσφέρονται στους επισκέπτες και δημότες της πόλης ποικίλες, καινοτόμες δυνατότητες, όπως η ενημέρωσή τους μέσω email και Push notifications για πολιτιστικές εκδηλώσεις, δρώμενα του Δήμου και σε συνεργασία με τις τοπικές κάθε δραστηριότητας προσφορές για τα είδη ή τις υπηρεσίες τους. Στόχος είναι η προώθηση της επιχειρηματικότητας και η ενίσχυση της αγοραστικής κίνησης στην εμπορική περιοχή του Δήμου.
Η κάθε επιχείρηση θα έχει δυνατότητα καταχώρησης προσφορών, τις οποίες θα βλέπει ο χρήστης στο κινητό του τηλέφωνο με βάση την τρέχουσα θέση του και με βάση το προφίλ του (profiling) και τα ενδιαφέροντά του.
Τα στοιχεία των επιχειρήσεων που θέλουμε είναι:
- Επωνυμία
- Διακριτικός τίτλος
- Διεύθυνση
- Τηλέφωνο επικοινωνίας
- Υπεύθυνος
- Κατηγορία επιχείρησης (π.χ. ένδυση, υπόδηση, καφετέρια κλπ)
- Συντεταγμένες
- Φωτογραφία
- Κείμενο περιγραφής
Για περαιτέρω λεπτομέρειες που αφορούν στον τρόπο διαχείρισης υπεύθυνος επικοινωνίας είναι ο Γεώργιος Γεωργιάδης (τηλ. 2313-314031)
Ακολουθεί αναλυτική περιγραφή του διαχειριστικού εργαλείου για τα καταστήματα, μέσω του οποίου θα καταχωρούν οι επιχειρήσεις τις προσφορές.
Όσον αφορά τα καταστήματα, θα τους δοθεί πρόσβαση διαχειριστικό μέσω του οποίου θα μπορούν να προβάλλουν τις επιχειρήσεις τους και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.
Για κάθε κατάστημα, οι διαθέσιμοι ρόλοι χρηστών θα είναι οι ακόλουθοι:
< Υπεύθυνος Καταστήματος
< Προσωπικό καταστήματος (ταμίες)
Στο πλαίσιο του έργου, και κατά την φάση της παραμετροποίησης, ο Δήμος θα δημιουργήσει τους κωδικούς για το κάθε κατάστημα που συμμετέχει.
Λειτουργίες για Υπεύθυνους Καταστημάτων
✓ Διαχείριση Προφίλ
✓ Μηνύματα υπηρεσίας (π.χ. εγγραφή νέου μέλους)
✓ Επεξεργασία στοιχείων επιχείρησης
✓ Δημιουργία λογαριασμών τύπου «Ταμίες»
✓ Ενέργειες:
- Αποστολή Push Notifications
- Δημιουργία QR Code
✓ Προγράμματα και λειτουργίες Loyalty
- Βασικά στοιχεία προγράμματος (περιγραφή, όροι, λογότυπο, επιπλέον πεδία για εγγραφή)
- Διαχείριση Συστήματος Πόντων (επίπεδα, παροχές, μηνύματα εξαργύρωσης)
- Δημιουργία προγράμματος Loyalty (έναρξη/λήξη, ▪ Τύπου “Stamps” (π.φ. στους 5 καφέδες σας κερνάμε τον 6ο, στις 6 φορές που θα αγοράσετε παγωτό του 1 κιλού σας κερνάμε 1 κιλό)
* Τύπου πόντων (π.χ. στους 100 πόντους κερδίζεις έκπτωση 10%)
- Διαχείριση επιπέδων κατηγοριοποίησης πελατών (τίτλος, πόντοι, προνόμια)
- Σύνταξη και καταχώρηση προσφορών (τίτλος, περιγραφή, έναρξη, λήξη, φωτογραφία)
- Δημιουργία Συνεργατικών ενεργειών, όπου καταστήματα θα μπορούν να προσφέρουν συνδυαστικές προσφορές (π.φ. με αγορές πάνω από 50 ευρώ έχεις δωρεάν πάρκινγκ). Για να ενεργοποιηθεί μια συνεργασία, θα πρέπει να την αποδεχτεί και η άλλη επιχείρηση. Το κάθε κατάστημα θα μπορεί να δει τις συνεργασίες που συμμετέχει καθώς και αυτές που έχει ξεκινήσει. Για κάθε συνεργασία θα καταχωρούνται τα ακόλουθα στοιχεία κατά την δημιουργία της:
* Τίτλος
* Συνεργαζόμενη επιχείρηση (από τις εγγεγραμμένες)
* Έναρξη / Λήξη συνεργασίας
* Μέγιστος αριθμός ωφελούμενων
* Περιγραφή
* Προϋποθέσεις
* Εικόνα
✓ Προβολή στοιχείων μελών Loyalty προγράμματος (προφίλ, κινήσεις, πόντοι)
✓ Προβολή αναφορών χρήσης Loyalty Προγραμμάτων Λειτουργίες για προσωπικό Καταστημάτων
✓ Καταχώρηση κινήσεων καταναλωτών
✓ Εξαργύρωση πόντων
✓ Εγγραφή νέων μελών
✓ Προβολή Μελών Loyalty προγράμματος (προφίλ, κινήσεις)
Πηγή
Author: Χαράλαμπος Σαπάτρας