H Περιφέρεια Αττικής, με στόχο την πληρέστερη εξυπηρέτηση και άμεση ενημέρωση των πολιτών και των επιχειρήσεων, έθεσε σε λειτουργία και διαθέτει, δωρεάν, την εφαρμογή «ΜyAttica» για mobile συσκευές (με λειτουργικό Android, iOS), η οποία εγκαθίσταται στο κινητό τηλέφωνο των πολιτών που θα την επιλέξουν.
Η εφαρμογή «ΜyAttica» αποτελεί μια επιπλέον διεπαφή ψηφιακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων με την Περιφέρεια Αττικής και διατίθεται μέσω του Apple App Store και Google Play Store, παρέχοντας δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας και εξειδικευμένης ενημέρωσης με τους πολίτες της Αττικής, για τα θέματα ενδιαφέροντος τους, καθώς και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση γύρω από ζητήματα καθημερινότητας.
Εγκαθιστώντας την εφαρμογή, κάθε πολίτης θα λαμβάνει τα τελευταία Δελτία Τύπου που δημοσιεύονται στον κεντρικό ιστότοπο της Περιφέρειας Αττικής ενώ στην ενότητα «Ενημερώσεις», μπορεί να επιλέξει τις θεματικές κατηγορίες και τις γεωγραφικές περιοχές για τις οποίες θέλει να ενημερώσει σχετικά με τις εξελίξεις.
Οι θεματικές ενότητες είναι οι εξής:
- Γενικές Ενημερώσεις
- Θέματα Παιδείας
- Θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Θέματα Πολιτισμού
- Θέματα Λιακών Αγορών
- Δελτία Τιμών
- Τεχνικά Έργα
- Εμπορικές Εκθέσεις
- Θέματα Τουρισμού
- Ημερίδες
- Εκδηλώσεις
- Διαβουλεύσεις με Πολίτες – Φορείς
- Διαχείριση Κυκλοφορίας
- Θέματα Δημόσιας Υγείας
- Εξετάσεις Τεχνικών Επαγγελμάτων
- Θέσεις Εργασίας.
Μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης αποκτά πλέον μια συνολική εικόνα για το έργο, τις δράσεις της Περιφέρειας Αττικής αλλά και τις έκτακτες ενημερώσεις ή ανακοινώσεις (πχ. σχετικά με λειτουργία υπηρεσιών, έκτακτα καιρικά φαινόμενα κ.α.) που πλέον θα «επικοινωνούνται» μέσω της εφαρμογής.
Παράλληλα, ο πολίτης που θα εγκαταστήσει την εφαρμογή, μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στον «Οδηγό του Πολίτη» από την ενότητα «Οδηγός», έχοντας στην διάθεση του όλες τις δυνατότητες ψηφιακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης για τις υπηρεσίες και διαδικασίες της Περιφέρειας Αττικής που του παρέχει ο «Οδηγός του Πολίτη» και από σταθερό υπολογιστή.
Κάθε χρήστης της εφαρμογής, επίσης, έχει την δυνατότητα, από την ενότητα «Υποβολή» , να αναφέρει, σε πραγματικό χρόνο, προβλήματα που εντοπίζει και σχετίζονται με το οδικό δίκτυο και τους δρόμους της Αττικής (φωτισμός, φανάρια, οδοποιία κ.α.) και να λαμβάνει απάντηση σχετικά με το αίτημα του από την ενότητα «Αποθετήριο» .
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι προκειμένου να τροφοδοτείται συνεχώς η εφαρμογή με νέες ενημερώσεις, οτιδήποτε αποστέλλεται προς ανάρτηση στον κεντρικό ιστότοπο της Περιφέρειας Αττικής και σχετίζεται με τις παρακάτω θεματικές κατηγορίες της εφαρμογής «ΜyAttica», θα αναρτάται στον κεντρικό ιστότοπο και θα αποστέλλεται με την μορφή ενημέρωσης και στους χρήστες της εφαρμογής.
Ο Δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου Γιάννης Φωστηρόπουλος , με αφορμή την λειτουργία της εφαρμογής «ΜyAttica» σημειώνει:
«Η καινοτόμα ψηφιακή υπηρεσία η οποία πλέον παρέχεται από την Περιφέρεια Αττικής, με στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες αλλά και την ενημέρωση τους , αποτελεί ένα σημαντικό, θετικό βήμα εξέλιξης στην καθημερινότητα των πολιτών. Μέσω αυτής της εύχρηστης εφαρμογής, κάθε δημότης ή κάτοικος του Παλαιού Φαλήρου, θα μπορεί εύκολα και γρήγορα να επικοινωνήσει και να παρέμβει, δρομολογώντας σε πολλές περιπτώσεις, ο ίδιος την λύση προβλημάτων. Συγχαρητήρια στον Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη για την πρωτοβουλία και ελπίζω σύντομα η εφαρμογή «ΜyAttica» να αγκαλιαστεί και να χρησιμοποιείται από τους πολίτες, αναδεικνύοντας τις ξεχωριστές δυνατότητες της».
Γραφείο Τύπου & Επικοινωνίας ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ 29/7/2022
Πηγή
Author: Ευάγγελος Ρίζος