Home Blog Page 88

Ξεκινούν οι εγγραφές για τις επόμενες περιόδους του Ολοήμερου Αθλητικού Οικολογικού Σχολείου του Δήμου Χανίων

0

23.07.2024 | Ώρα δημοσίευσης: 13:41


Συνεχίζεται το καλοκαιρινό πρόγραμμα ολοήμερης απασχόλησης του Δήμου Χανίων, για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών, με την πρώτη περίοδο να έχει ήδη ολοκληρωθεί και τη δεύτερη να βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η 3η και 4η περίοδος διεξαγωγής του προγράμματος, διάρκειας 2 εβδομάδων, θα διεξαχθεί στους αθλητικούς χώρους του Κλειστού Κλαδισού, του Ναυταθλητικού Σούδας και του Κλειστού Καμπανίου, τις παρακάτω ημερομηνίες:

3η περίοδος, 05/08/2024 έως 16/08/2024

4η περίοδος, 19/08/2024 έως 30/08/2024

Οι εγγραφές για τις δύο τελευταίες περιόδους για το «Ολοήμερο Αθλητικό Οικολογικό Σχολείο» ξεκινούν από τις 24/7/2024 έως τις 26/7/2024 στον παρακάτω σύνδεσμο:  https://oloimeriapasxolisi.aitiseispoliton.gr/#/

ΑΙΤΗΣΕΙΣ

Τα κριτήρια μοριοδότησης για την επιλογή των παιδιών είναι τα παρακάτω:

  • Να είναι ηλικίας 6-12 ετών (γεν. 1.1.2012 – 31.12.2018)
  • Να εργάζονται και οι δύο γονείς
  • Μονογονεϊκές οικογένειες, άγαμες μητέρες
  • Πολύτεκνες οικογένειες
  • Τρίτεκνες οικογένειες
  • Εντοπιότητα

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στη ιστοσελίδα του Δήμου Χανίων (θα τηρηθεί η μοριοδότηση) ενώ δεν υπάρχει δυνατότητα να δηλωθεί κάποιο παιδί συνεχόμενα στην Γ’ και Δ΄ περίοδο.


Πηγή
Author:

Καταγραφή αδειούχων υπαίθριου εμπορίου – παρατείνεται και διενεργείται από Δευτέρα 22.07.2024 έως και την Τετάρτη 31.07.2024 και ώρα 23:59 – Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Καταγραφή αδειούχων υπαίθριου εμπορίου – παρατείνεται και διενεργείται από Δευτέρα 22.07.2024 έως και την Τετάρτη 31.07.2024 και ώρα 23:59

Ενημερώνουμε τους ενδιαφερομένους ότι σχετικά με την καταγραφή των αδειούχων πωλητών υπαίθριου εμπορίου στο ΟΠΣ «ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΓΟΡΑ», η προθεσμία καταγραφής κατόχων άδειας παραγωγού και επαγγελματία πωλητών λαϊκών αγορών, στάσιμου και πλανοδίου εμπορίου, καθώς και χειροτέχνη-καλλιτέχνη, παρατείνεται και θα διενεργείται από Δευτέρα 22.07.2024 έως και την Τετάρτη 31.07.2024 και ώρα 23:59.

Για την Π.Δ.Μ.


Πηγή
Author: Γιώργος Παπαγεωργίου

Πρόσκληση για υποβολή σφραγισμένων οικονομικών προσφορών που αφορά στην προμήθεια ηλεκτρικών συσκευών για Υπηρεσίες αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πελ/νήσου

0

Παρακαλούμε όπως αποστείλετε σφραγισμένη οικονομική προσφορά που αφορά στην προμήθεια ηλεκτρικών συσκευών για την κάλυψη των αναγκών της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πελοποννήσου και των υπηρεσιών αρμοδιότητας της, σύμφωνα με τον συνημμένο πίνακα υπηρεσιών και σύμφωνα με τις προδιαγραφές στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι.

Η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 20.274,97€ πλέον ΦΠΑ (24%), ήτοι ποσού 25.140,97 € συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (24%) και θα βαρύνει τους ΚΑΕ 9743,9746,9749 προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2024.

Δείτε εδώ την Πρόσκληση


Πηγή
Author: ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΝΕΒΡΙΩΤΗΣ

Σύσταση Επιτροπής Ελέγχου στην Περιφέρεια Κρήτης (23-7-2024) – Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη Σύσταση Επιτροπής Ελέγχου στην Περιφέρεια Κρήτης (23-7-2024), (αρ. 8 του ν.4795/2021)

ΚΑΛEI

τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να συμμετάσχουν ως μέλη της Επιτροπής Ελέγχου στην Περιφέρεια Κρήτης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 8 του ν.4795/2021 (Α΄ 62), να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, σύμφωνα με τα κατωτέρω προβλεπόμενα

1. Αρμοδιότητες Επιτροπής Ελέγχου

Η Επιτροπή Ελέγχου έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

(α) Εγγυάται την ανεξαρτησία της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου (Μ.Ε.Ε.) διασφαλίζοντας τη λειτουργική σχέση αναφοράς μεταξύ του Προϊσταμένου της μονάδας και του Περιφερειάρχη, για θέματα Εσωτερικού Ελέγχου,

(β) Παρακολουθεί τις εργασίες της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου σε θέματα εσωτερικού ελέγχου μέσω της υποβολής σε αυτήν, του Ετήσιου Προγράμματος Εργασιών και της Ετήσιας Έκθεσης της Μονάδας,

(γ) Παρέχει συμβουλές για κάθε ζήτημα που αφορά την αποστολή και τα καθήκοντα της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου για τον Εσωτερικό Έλεγχο διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητά της και την ποιότητα του έργου της,

(δ) Παρακολουθεί την αποτελεσματική λειτουργία του Συστήματος Εσωτερικού Ελέγχου και του συστήματος διαχείρισης κινδύνων και διασφαλίζει ότι οι συστάσεις της Μονάδας Εσωτερικού Ελέγχου λαμβάνονται δεόντως υπόψη.

Με τον Κανονισμό Λειτουργίας της Επιτροπής Ελέγχου μπορεί να εξειδικεύονται περαιτέρω οι αρμοδιότητές της.

Συνημμένα:

Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη Σύσταση Επιτροπής Ελέγχου στην Περιφέρεια Κρήτης (23-7-2024), με ΑΔΑ: ΨΣΡΓ7ΛΚ-2ΥΨ

Για την Π.Δ.Μ.

 


Πηγή
Author: Γιώργος Παπαγεωργίου

1.000 επιπλέον νέες θέσεις εργασίας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με επιδότηση 17.160 ευρώ

0

1.000 επιπλέον νέες θέσεις εργασίας στην

Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με επιδότηση 17.160 ευρώ

Κατόπιν εκδήλωσης μεγάλου ενδιαφέροντος των επιχειρήσεων για το πρόγραμμα απασχόλησης της ΔΥΠΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, αυξήθηκαν κατά 1.000 οι διαθέσιμες νέες θέσεις εργασίας σε συνολικά 2.000.

Σκοπός της δράσης είναι η δημιουργία θέσεων πλήρους απασχόλησης για την πρόσληψη ανέργων στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 70% του μισθού και των εισφορών για 12 μήνες, με δυνατότητα επέκτασης για άλλους 12.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Οι επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν υποβάλουν αίτηση στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα, στον σύνδεσμο:

https://www.gov.gr/ipiresies/epikheirematike-drasterioteta/apaskholese-prosopikou/summetokhe-epikheireseon-ergodoton-se-programmata-katartises-anergon

Μετά την υποβολή της αίτησης, η ΔΥΠΑ επιβεβαιώνει ότι η επιχείρηση πληροί τις προϋποθέσεις και οι εργασιακοί σύμβουλοι της ΔΥΠΑ υποδεικνύουν υποψηφίους με την ειδικότητα και τα απαιτούμενα προσόντα που δήλωσε ο εργοδότης. Ο εργοδότης επιλέγει τον ωφελούμενο και προχωράει στην πρόσληψη.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος μετά την αύξηση των θέσεων ανέρχεται σε 28.600.000 ευρώ και θα καλυφθεί με πόρους της ΔΥΠΑ.

Για τη Δημόσια Πρόσκληση και για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της ΔΥΠΑ www.dypa.gov.gr

Δείτε εδώ το Δελτίο Τύπου

 


Πηγή
Author: ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΑΚΗ

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεση για την Υπηρεσία περισυλλογής και αποτέφρωσης αδέσποτων νεκρών ζώων, Π.Δ. 31.049,60 € με ΦΠΑ 24% για τις ανάγκες της Δ/νσης Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος

0

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021) και ισχύει, για την Υπηρεσία περισυλλογής και  αποτέφρωσης αδέσποτων  νεκρών ζώων,  Π.Δ. 31.049,60€ με ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή  για το σύνολο του ενδεικτικού προϋπολογισμού  της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.

Η Μελέτη Νο  3/2023 με τις τεχνικές προδιαγραφές και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό για την Υπηρεσία περισυλλογής και  αποτέφρωσης αδέσποτων  νεκρών ζώων της  Δ/νσης Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας  Πρόσκλησης.

Η Πρόσκληση  εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες  πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του  Ν.4412/2016  όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53  του Ν.4782/2021).

Η δαπάνη της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της Διεύθυνσης Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος αναφέρεται  ως κάτωθι:                     

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

CPV:98371120-1

Α/Α ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ ΤΙΜΗ / ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΕ € ΔΑΠΑΝΗ ΣΕ €
1 Περισυλλογή νεκρών  ζώων (αδέσποτοι σκύλοι & γάτες, θαλάσσιες χελώνες, ζώα που φιλοξενούνται στον Ζωολογικό Κήπο) 313 80,00 25.040,00
ΣΥΝΟΛΟ 25.040,00€
      ΦΠΑ 24%            6.009,60€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ  31.049,60

H  διάρκεια της σύμβασης για την Υπηρεσία περισυλλογής και  αποτέφρωσης αδέσποτων  νεκρών ζώων που θα προκύψει, ορίζεται σε 1 (ένα) έτος και ισχύει από την υπογραφή, πρωτοκόλληση και ανάρτησης  της  στο ΚΗΜΔΗΣ ή μέχρις εξαντλήσεως του ποσού της σύμβασης που θα υπογραφεί.

Η παρακολούθηση και παραλαβή της προμήθειας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.                     

Παρακαλούμε  όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 05/08/2024 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της  Δ/νσης  Προμηθειών & Αποθηκών,  1ος όροφος,  Γραφείο 1091Β,  Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:

  • Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
  • Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
  • Ασφαλιστική ενημερότητα
  • Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
  • Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους

Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”.

Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από τη Δ/νση Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος, αρμόδιος υπάλληλος κ.  Σπ. Χαντζίδης τηλ:2313318366, e-mail: [email protected].

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & &  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
(κ.α.α)
ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΓΚΑΘΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

Για να κατεβάσετε το έντυπο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.


Πηγή
Author: o.poulidis

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Απευθείας Ανάθεση για την Υπηρεσία περισυλλογής και αποτέφρωσης αδέσποτων νεκρών ζώων, Π.Δ. 31.049,60 € με ΦΠΑ 24% για τις ανάγκες της Δ/νσης Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος

0

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προτίθεται να προβεί σε διαδικασία απευθείας ανάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 50 του Ν.4782/2021) και ισχύει, για την Υπηρεσία περισυλλογής και  αποτέφρωσης αδέσποτων  νεκρών ζώων,  Π.Δ. 31.049,60€ με ΦΠΑ 24%, με κριτήριο ανάθεσης τη χαμηλότερη τιμή  για το σύνολο του ενδεικτικού προϋπολογισμού  της υπηρεσίας, με απαραίτητη προϋπόθεση να είναι εντός του ενδεικτικού προϋπολογισμού.

Η Μελέτη Νο  3/2023 με τις τεχνικές προδιαγραφές και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό για την Υπηρεσία περισυλλογής και  αποτέφρωσης αδέσποτων  νεκρών ζώων της  Δ/νσης Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παρούσας  Πρόσκλησης.

Η Πρόσκληση  εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο ΚΗΜΔΗΣ τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες  πριν από την κοινοποίηση της απόφασης ανάθεσης.(άρθρο 120 παρ.3α του  Ν.4412/2016  όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53  του Ν.4782/2021).

Η δαπάνη της απευθείας ανάθεσης σύμφωνα με τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της Διεύθυνσης Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος αναφέρεται  ως κάτωθι:                     

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

CPV:98371120-1

Α/Α ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΝ ΤΙΜΗ / ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΕ € ΔΑΠΑΝΗ ΣΕ €
1 Περισυλλογή νεκρών  ζώων (αδέσποτοι σκύλοι & γάτες, θαλάσσιες χελώνες, ζώα που φιλοξενούνται στον Ζωολογικό Κήπο) 313 80,00 25.040,00
ΣΥΝΟΛΟ 25.040,00€
      ΦΠΑ 24%            6.009,60€
      ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ  31.049,60

H  διάρκεια της σύμβασης για την Υπηρεσία περισυλλογής και  αποτέφρωσης αδέσποτων  νεκρών ζώων που θα προκύψει, ορίζεται σε 1 (ένα) έτος και ισχύει από την υπογραφή, πρωτοκόλληση και ανάρτησης  της  στο ΚΗΜΔΗΣ ή μέχρις εξαντλήσεως του ποσού της σύμβασης που θα υπογραφεί.

Η παρακολούθηση και παραλαβή της προμήθειας θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν με τις διατάξεις του Ν.4782/2021, καθώς και της εγκυκλίου με αριθμό 20 και αρ.πρωτ.125210/21-05-2021 της Δ/νσης Προμηθειών και Αποθηκών του Δήμου Θεσσαλονίκης.                     

Παρακαλούμε  όπως καταθέσετε την οικονομική σας προσφορά καθώς και την υπογεγραμμένη επισυναπτόμενη ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, μέχρι τις 05/08/2024 ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της  Δ/νσης  Προμηθειών & Αποθηκών,  1ος όροφος,  Γραφείο 1091Β,  Β. Γεωργίου Α’1, ΤΚ 54636, αρμόδιος υπάλληλος κ. Φ. Κουτσοκώστας τηλ. 2313317530.

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει:

  • Απόσπασμα ποινικού μητρώου ή Υπεύθυνη Δήλωση. Η υποχρέωση αφορά: α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.), τους διαχειριστές β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου καθώς και τα πρόσωπα στα οποία με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ανατεθεί το σύνολο της διαχείρισης και εκπροσώπησης της εταιρείας, γ) στις περιπτώσεις Συνεταιρισμών, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου δ) σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις νομικών προσώπων τον κατά περίπτωση νόμιμο εκπρόσωπο.
  • Φορολογική ενημερότητα (για κάθε νόμιμη χρήση εκτός είσπραξης)
  • Ασφαλιστική ενημερότητα
  • Αντίγραφο Καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)
  • Πιστοποιητικό/βεβαίωση του αντίστοιχου επαγγελματικού(ή εμπορικού) μητρώου με το οποίο πιστοποιείτε αφενός η εγγραφή τους σε αυτό και αφετέρου το ειδικό επάγγελμά τους

Οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων, για διαδικασίες σύναψης συμβάσεων που εκκινούν μετά την 1η.6.2024, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. ΚΥΑ 52445 ΕΞ 04-04-2023 (ΦΕΚ Β’ 2385/12-04-2023) “Υποχρέωση υποβολής ηλεκτρονικών τιμολογίων από τους οικονομικούς φορείς”.

Πληροφορίες για την ανωτέρω ανάθεση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν από τη Δ/νση Διαχείρισης Πρασίνου & Περιβάλλοντος, αρμόδιος υπάλληλος κ.  Σπ. Χαντζίδης τηλ:2313318366, e-mail: [email protected].

Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & &  ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ
ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
(κ.α.α)
ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΓΚΑΘΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

Για να κατεβάσετε το έντυπο για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε τη μελέτη, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση, πατήστε εδώ.

Για να κατεβάσετε το υπόδειγμα οικονομικής προσφοράς, πατήστε εδώ.


Πηγή
Author: o.poulidis

Μικρό Υδροηλεκτρικό Έργο ισχύος 8,5MW στη θέση “ΓΕΦΥΡΙΑ ΑΛΙΑΚΜΩΝΑ” των Δημ.Ενοτήτων Ηρακλεωτών και Σιάτιστας – Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας

Ανακοίνωση του Περιφερειακού Συμβουλίου επί της Μ.Π.Ε. του έργου: «Μικρό Υδροηλεκτρικό Έργο ισχύος 8,5MW στη θέση “ΓΕΦΥΡΙΑ ΑΛΙΑΚΜΩΝΑ” των Δημ.Ενοτήτων Ηρακλεωτών και Σιάτιστας, των Δήμων Γρεβενών και Βοΐου, των Π.Ε.Γρεβενών και Κοζάνης, της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (διανομαρχιακό έργο)»

Ανακοινώνει και Προσκαλεί

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις  του άρθ. 19 του Ν. 4014/2011 (ΦΕΚ 209/Α΄) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της ΚΥΑ 1649/45/2014 (ΦΕΚ 45/Β’), τους πολίτες (κοινό, ενδιαφερόμενο κοινό) και φορείς εκπροσώπησής τους (οικείο Δημοτικό Συμβούλιο, Δημοτική Επιτροπή Διαβούλευσης, Ποιότητας Ζωής, Συμβούλιο Δημοτικής ή Τοπικής Κοινότητας),  να λάβουν γνώση και να διατυπώσουν γραπτές απόψεις, σύμφωνα με το έντυπο υπό στοιχεία Δ10, που περιλαμβάνεται στο παράρτημα Α της προαναφερόμενης ΚΥΑ, διαβιβάστηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.) του έργου:

«Μικρό Υδροηλεκτρικό Έργο ισχύος 8,5MW, στη θέση “ΓΕΦΥΡΙΑ ΑΛΙΑΚΜΩΝΑ” των Δημ.Ενοτήτων Ηρακλεωτών και Σιάτιστας, των Δήμων Γρεβενών και Βοΐου, των Π.Ε.Γρεβενών και Κοζάνης, της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας (διανομαρχιακό έργο)».

(Υποκατηγορίας Α2,Ομάδας 10ης, Α/Α 8)  (ΠΕΤ: 2406009924).

Φορέας του έργου ή δραστηριότητας: ΝΕΠΤΟΥΝΟΥΣ ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Μ.Ι.Κ.Ε.

Ημερομηνία έναρξης δημόσιας διαβούλευσης: 23/7/2024 και ημερομηνία λήξης αυτής η 21/8/2024

Ημερομηνία έναρξης της προθεσμίας για την κατάθεση απόψεων του ενδιαφερόμενου κοινού: 23/7/2024  και ημερομηνία λήξης αυτής η 21/8/2024

Αρμόδια για το έργο ή τη δραστηριότητα Περιβαλλοντική Αρχή: Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας

Αρμόδια Υπηρεσία της Περιφέρειας για την παροχή των σχετικών περιβαλλοντικών πληροφοριών και για την παραλαβή των εγγράφων απόψεων του ενδιαφερόμενου κοινού: Γραμματεία Περιφερειακού Συμβούλιου, Δημοκρατίας 27, Κοζάνη, Δευτέρα-Παρασκευή 07:00-15:00, υπάλληλος: Ευαγγελία Καλημέρη, τηλ.2461351552.

Σύνδεσμος (link) της ιστοσελίδας όπου γίνεται η δημοσίευση της ανακοίνωσης: www.pdm.gov.gr.

Εφημερίδα όπου γίνεται η δημοσίευση της ανακοίνωσης: «ΘΑΡΡΟΣ».

           

Ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου

Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας

                                                                      

         

Νικόλαος Σαμαράς

 

* Με το Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (ΗΠΜ) καθίσταται δυνατή η ηλεκτρονική υποβολή και διεκπεραίωση Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για έργα και δραστηριότητες κατηγορίας Α1 και Α2, καθώς και η παρακολούθηση της διαδικασίας έκδοσης, ανανέωσης ή τροποποίησης των Αποφάσεων Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) στα πλαίσια της εφαρμογής του Ν. 4014/2011.

Για την χρήση της πλατφόρμας ΗΠΜ είναι απαραίτητα:

  • ένας Η/Υ με εγκατεστημένο τουλάχιστον ένα πρόγραμμα περιήγησης web (internet browser) λ.χ. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, κλπ.
  • η πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Στη συνέχεια με χρήση του προγράμματος περιήγησης web και πληκτρολογώντας την ηλεκτρονική διεύθυνση: http://eprm.ypen.gr εμφανίζεται μία ιστοσελίδα εισαγωγής από την οποία δίνεται η δυνατότητα εγγραφής και εισαγωγής στο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο.

 


Πηγή
Author: Ελβίρα Γαλανάκη

Νέες μη αναστρέψιμες παθήσεις – Τέλος στην επαναξιολόγηση από το ΚΕ.Π.Α. – Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

0

Υπογράφηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση από τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Πάνο Τσακλόγλου και τον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιο Πετραλιά, με την οποία αναθεωρείται και διευρύνεται ο πίνακας μη αναστρέψιμων παθήσεων.

Με την αναθεώρηση του πίνακα μη αναστρέψιμων παθήσεων μπαίνει τέλος στην ανάγκη επαναλαμβανόμενης πιστοποίησης των συμπολιτών μας που πάσχουν από συγκεκριμένες παθήσεις χειρουργικές, των ενδοκρινών αδένων, του αναπνευστικού και του κυκλοφορικού συστήματος. Ταυτόχρονα, μειώνεται το διοικητικό βάρος για το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), καθώς δεν απαιτείται επαναξιολόγηση των συγκεκριμένων πολιτών. Η μείωση των περιστατικών που έρχονται για αξιολόγηση στο ΚΕ.Π.Α. συνεπάγεται και τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για την εξέταση των νέων αιτήσεων.

Οι παθήσεις για τις οποίες η διάρκεια της αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ’ αόριστον αναθεωρούνται ύστερα από εισήγηση της Διεύθυνσης Ιατρικής Αξιολόγησης του e-ΕΦΚΑ και γνώμη της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής. Με τον τρόπο αυτό οι πάσχοντες εξασφαλίζουν εφ΄ όρου ζωής τα προβλεπόμενα επιδόματα και παροχές που προβλέπονται από την κοινωνικοασφαλιστική μας νομοθεσία καθώς οι παθήσεις χαρακτηρίζονται μη αναστρέψιμες και η διάρκεια αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ’ αόριστον.

Η αναθεώρηση του πίνακα με τις μη αναστρέψιμες παθήσεις αποτελεί πάγιο αίτημα οργανώσεων και πολιτών και γι΄ αυτό προτεραιοποιήθηκε στις εργασίες της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής, στην οποία προΐσταται ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Νίκος Μηλαπίδης.

Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Π. Τσακλόγλου δήλωσε:

«Με τη νέα απόφαση αναθεώρησης του πίνακα μη αναστρέψιμων παθήσεων περισσότεροι πολίτες θα κατοχυρώνουν εφ’ όρου ζωής το ποσοστό αναπηρίας τους στα ΚΕΠΑ, χωρίς να χρειάζεται να περνούν ξανά και ξανά από επιτροπές για την πιστοποίηση της.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αφενός, την άρση της ταλαιπωρίας των ΑμεΑ και αφετέρου, τη μείωση του φόρτου λειτουργίας των ΚΕΠΑ. Σταθερός στόχος παραμένει όλα αυτά τα χρόνια η αύξηση στην ταχύτητα έκδοσης πιστοποιήσεων και η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης των αναπήρων συμπολιτών μας.

Οι νέες δράσεις που υλοποιούνται έχουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες ενώ ο σεβασμός των δικαιωμάτων των ανάπηρων πολιτών αποτελεί διαχρονικά την πυξίδα των πολιτικών μας.».

Ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ν. Μηλαπίδης δήλωσε:

«Η αναθεώρηση του πίνακα των παθήσεων είναι μια δυναμική και διαρκής διαδικασία την οποία έχουμε θέσει στο επίκεντρο των εργασιών της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής.

Στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προωθούμε σημαντικές αλλαγές που στοχεύουν στην απλοποίηση και την επιτάχυνση της πιστοποίησης της αναπηρίας. Ο σεβασμός των δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας κάθε ασφαλισμένου αποτελεί την πυξίδα των πολιτικών μας».

αρ.KYA 40417_17-07-2024 Τροποποίηση της αρ.Φ.80100_24283_10-03-2022 απόφασης 


Πηγή
Author: [email protected]

Νέες μη αναστρέψιμες παθήσεις – Τέλος στην επαναξιολόγηση από το ΚΕ.Π.Α. – Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

0

Υπογράφηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση από τον Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Πάνο Τσακλόγλου και τον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιο Πετραλιά, με την οποία αναθεωρείται και διευρύνεται ο πίνακας μη αναστρέψιμων παθήσεων.

Με την αναθεώρηση του πίνακα μη αναστρέψιμων παθήσεων μπαίνει τέλος στην ανάγκη επαναλαμβανόμενης πιστοποίησης των συμπολιτών μας που πάσχουν από συγκεκριμένες παθήσεις χειρουργικές, των ενδοκρινών αδένων, του αναπνευστικού και του κυκλοφορικού συστήματος. Ταυτόχρονα, μειώνεται το διοικητικό βάρος για το Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), καθώς δεν απαιτείται επαναξιολόγηση των συγκεκριμένων πολιτών. Η μείωση των περιστατικών που έρχονται για αξιολόγηση στο ΚΕ.Π.Α. συνεπάγεται και τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για την εξέταση των νέων αιτήσεων.

Οι παθήσεις για τις οποίες η διάρκεια της αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ’ αόριστον αναθεωρούνται ύστερα από εισήγηση της Διεύθυνσης Ιατρικής Αξιολόγησης του e-ΕΦΚΑ και γνώμη της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής. Με τον τρόπο αυτό οι πάσχοντες εξασφαλίζουν εφ΄ όρου ζωής τα προβλεπόμενα επιδόματα και παροχές που προβλέπονται από την κοινωνικοασφαλιστική μας νομοθεσία καθώς οι παθήσεις χαρακτηρίζονται μη αναστρέψιμες και η διάρκεια αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ’ αόριστον.

Η αναθεώρηση του πίνακα με τις μη αναστρέψιμες παθήσεις αποτελεί πάγιο αίτημα οργανώσεων και πολιτών και γι΄ αυτό προτεραιοποιήθηκε στις εργασίες της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής, στην οποία προΐσταται ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Νίκος Μηλαπίδης.

Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Π. Τσακλόγλου δήλωσε:

«Με τη νέα απόφαση αναθεώρησης του πίνακα μη αναστρέψιμων παθήσεων περισσότεροι πολίτες θα κατοχυρώνουν εφ’ όρου ζωής το ποσοστό αναπηρίας τους στα ΚΕΠΑ, χωρίς να χρειάζεται να περνούν ξανά και ξανά από επιτροπές για την πιστοποίηση της.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αφενός, την άρση της ταλαιπωρίας των ΑμεΑ και αφετέρου, τη μείωση του φόρτου λειτουργίας των ΚΕΠΑ. Σταθερός στόχος παραμένει όλα αυτά τα χρόνια η αύξηση στην ταχύτητα έκδοσης πιστοποιήσεων και η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης των αναπήρων συμπολιτών μας.

Οι νέες δράσεις που υλοποιούνται έχουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες ενώ ο σεβασμός των δικαιωμάτων των ανάπηρων πολιτών αποτελεί διαχρονικά την πυξίδα των πολιτικών μας.».

Ο Γενικός Γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων Ν. Μηλαπίδης δήλωσε:

«Η αναθεώρηση του πίνακα των παθήσεων είναι μια δυναμική και διαρκής διαδικασία την οποία έχουμε θέσει στο επίκεντρο των εργασιών της Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής.

Στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προωθούμε σημαντικές αλλαγές που στοχεύουν στην απλοποίηση και την επιτάχυνση της πιστοποίησης της αναπηρίας. Ο σεβασμός των δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας κάθε ασφαλισμένου αποτελεί την πυξίδα των πολιτικών μας».

αρ.KYA 40417_17-07-2024 Τροποποίηση της αρ.Φ.80100_24283_10-03-2022 απόφασης 


Πηγή
Author: [email protected]