LOCALIT

Καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο υλοποιούν το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον ΕΟΤ μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί από τις πολυήμερες  καταστροφικές πυρκαγιές.

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, καθώς και τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.

Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.


Πηγή
Author: Ουρανία Σούλτη

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα