Νίκη Κεραμέως- Συνέδριο ΕΝΠΕ: Στόχος, πιο ισχυρές και αποτελεσματικές περιφέρειες για καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη | ΚΕΔΕ

«Στόχος μας, είναι περιφέρειες πιο ισχυρές, πιο αποτελεσματικές με περισσότερα και πιο αποδοτικά θεσμικά χρηματοδοτικά ψηφιακά εργαλεία, με ενισχυμένο ανθρώπινο κεφάλαιο, με σαφείς κανόνες, με διαφάνεια», τόνισε η υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, κατά την ομιλία της στο ετήσιο Συνέδριο της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας.

Η υπουργός επισήμανε πως το Συνέδριο γίνεται σε μία συγκυρία κατά την οποία η τοπική αυτοδιοίκηση βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων, με αναβαθμισμένο ρόλο και αρμοδιότητες συνολικά και τόνισε:

«Στόχος, στο υπουργείο Εσωτερικών είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Ο πολίτης σε κάθε γωνιά της χώρας, θα γίνει αποδέκτης ποιοτικών υπηρεσιών».

H κυρία Κεραμέως αναφέρθηκε στους δύο άξονες, τον πρώτο που αφορά το νέο θεσμικό πλαίσιο για τους ΟΤΑ και τον δεύτερο ο οποίος σχετίζεται ευρύτερα με την Δημόσια Διοίκηση και με το ανθρώπινο δυναμικό της Δημόσιας Διοίκησης σε κάθε επίπεδο.

Σημαντική αναφορά έκανε η υπουργός, στον Προϋπολογισμό 2024 που κατατέθηκε χθες στην Βουλή: «Για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια δίνονται αυξήσεις στους δημοσίους υπαλλήλους, αυξήσεις οριζόντιες, αυξήσεις σε επιμέρους κατηγορίες. Κατηγορίες που αφορούν για παράδειγμα στο επίδομα τέκνων. Αύξηση 30% στα επιδόματα θέσης ευθύνης γιατί αποδίδουμε μεγάλη σημασία στους ρόλους αυτούς, σε εκείνους τους προϊσταμένους, τμηματάρχες, διευθυντές, που υπηρετούν σε θέσεις ευθύνης καίριες για την εύρυθμη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης. Και βεβαίως πάνω από αυτό, έρχεται και ο θεσμός του οικονομικού μπόνους- στόχος μας δε είναι να επεκταθεί σε όλο το Δημόσιο. Άρα όσο επιτυγχάνονται οι στόχοι να υπάρχει οικονομική επιβράβευση επιπλέον των αυξήσεων που ανέφερα».

Η Νίκη Κεραμέως υπογράμμισε πως είναι πολύ σημαντικό να αποτιμούν οι ίδιοι οι πολίτες την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν σε κάθε επίπεδο, είτε τοπικής αυτοδιοίκησης είτε κεντρικής διοίκησης και συμπλήρωσε ότι υπάρχει στα επόμενα σχέδια της κυβέρνησης ένα σύστημα μέσω του οποίου οι πολίτες θα μπορούν να αποτιμούν τις υπηρεσίας που τους παρέχουν και οι ΟΤΑ και η κεντρική κυβέρνηση και ευρύτερα οι φορείς του Δημοσίου. Ειδικότερα, είπε πως θα μπορούν να αποτιμήσουν σε τι βαθμό λύνουν τα προβλήματα τους, σε τι βαθμό γίνονται πραγματικά αποδέκτες μιας ποιοτικής υπηρεσίας. «Οι λόγοι είναι δύο, για να ενδυναμώσουμε τη φωνή των πολιτών και ο δεύτερος είναι η ώθηση της Δημόσιας Διοίκησης σε μία βελτίωση. Στόχος μας είναι το Δημόσιο να γίνει πιο ευέλικτο, πιο αξιοκρατικό, πιο φιλικό, πιο αποδοτικό προς τους πολίτες», τόνισε η υπουργός Εσωτερικών.


Πηγή
Author: Φρόσω Ζαγορίτου

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα