Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων στην παγκόσμια Έκθεση Τουρισμού WTM 2021 στο Λονδίνο || Αναβαθμισμένες οι προοπτικές για τα Ιόνια Νησιά, εντός και εκτός Ελλάδας

  • “Η Ελλάδα στο επίκεντρο της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς”
  •  “Αναβαθμισμένες και οι προοπτικές για τα Ιόνια Νησιάαλλά αυξάνει και ο ανταγωνισμός, εντός και εκτός Ελλάδας”
  •  “Ιδιαίτερη συνάντηση σε δείπνο εργασίας της Περιφερειάρχη με τον Υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, παράγοντες του ΕΟΤ και τουριστικούς πράκτορες από την Βρετανία ”

Με θετικά αποτελέσματα και προβλέψεις για την χώρα μας όσον αφορά στην ερχόμενη τουριστική περίοδο κλείνει τις πύλες της η WTM 2021, η κορυφαία τουριστική έκθεση του Λονδίνου που συγκεντρώνει την παγκόσμια αγορά και αποτυπώνει την δυναμική στην μετα-covid19 εποχή.

Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων  συμμετείχε με χώρο για κάθε μια Περιφερειακή Ενότητα μέσα στο περίπτερο του ΕΟΤ.

Τα μηνύματα είναι θετικά για την χώρα μας και ιδιαίτερα για τα Ιόνια Νησιά από την Βρετανική αγορά.

Η Κέρκυρα είναι σαφώς η πρωταγωνίστρια με πολλές προοπτικές αυξήσεων στις πτήσεις και προσφερόμενων θέσεων από τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά το ενδιαφέρον και οι ευκαιρίες είναι αυξανόμενα και για τα άλλα νησιά.

 Η Περιφερειάρχης σε συνάντηση ανταλλαγής απόψεων με τον Υπουργό τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια αλλά και συμμετοχής της στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε ο ΕΟΤ σε τουριστικούς πράκτορες της Βρετανικής αγοράς παρουσίασε τις προκλήσεις των Ιονίων Νήσων για την αύξηση του ποιοτικού τουρισμού, την αναβάθμιση των καταλυμάτων και των βασικών υποδομών και υποσχέθηκε τακτική ενημέρωση των γραφείων του ΕΟΤ και των τουριστικών πρακτόρων και άλλων τουριστικών παραγόντων.

 “Στόχος μας είναι να πείσουμε για την υγειονομική ασφάλεια των προορισμών μας, να εμπλουτίσουμε τα προϊόντα μας με τα ποιοτικά στοιχεία της γαστρονομίας και του πολιτισμού μας, όπως και του συνδυασμού μεταξύ μεγάλων και μικρών νησιών. Διαπιστώνουμε όμως την ενδυνάμωση του ανταγωνισμού από την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και αλλού, και για τον λόγο αυτό απαιτείται ένα ολοκληρωμένο μοντέλο αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος και της εκστρατείας ενημέρωσης για τις εξελίξεις στα νησιά μας, όσον αφορά στις υποδομές και την ασφάλεια, πέρα από την συνήθη τουριστική προβολή”, δηλώνει η Περιφερειάρχης Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου.


Πηγή

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

Related Articles

Ακολουθήστε μας

2,056FansLike
40FollowersFollow
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Τελευταία Νέα